19. joulukuuta 2013

Joulukalenteri *luukku 6* - Viikonloppu Jonnan luona!

Heeeii!!!

Kyllä, toi on vasta luukku 6. En oo ollu yhtään ahkera näiden luukkujen kans, mutta jatkan tätä vaikka sit Joulunkin jälkeen ! :D . Mulla oli tarkotus postata jo viime sunnuntaina, mut en jaksanu, ku olin rätti väsyny :D Olin siis viimein viikonloppuna Jonnalla yötä. Ei oltu nähty oikeesti pitkään aikaan! Siellä tuliki kiitettävästi otettuu kuvii. Syötiin herkkuja , saunottiin, leivottiin pipareita, katottiin simpsoneita, laitettiin kuusi hänen huoneeseen ja käytiin hangessa räpiköimässä :D Meillä oli 12.12 joulumyyjäiset, jossa oli meidän koulun pöytä, missä myytiin kaikkea leivonnaisia, pipareita yms.. Perjantaina meillä on Joulukirkko ja sinne tulee kahdelta muualta koululta myös oppilaat. Toivotaan, että pääsen sinne, koska oon ollu nyt pari päivää kuumeessa... Myös Jonnan koulu tulee sinne (jeee, Jonna ei siis oo samassa koulussa mun kaa, ENÄÄ). Lauantaina mennään äitin ja mun siskon kaa kaupungille ostelemaan Jouluruoat ja loput lahjat (ehkä?). Tiistaina onkin sit kauan odotettu Joulu! Mietin äsken, et jaksanko ollenkaan tehdä tätä postausta, mut pakotin itteni :D Nämä jotkut kuvat on otettu jo pari viikkoa sitten. Esim. luontokuvat.

Eläimet on Jonnalta otettu, eli ei oo minun

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti