9. joulukuuta 2013


Heeiii!
Tänään teen tämmösen haasteen jonka sain häneltä
Haasteen tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttamaan huomioimaan heitä, joilla on alle 200 lukijaa. Tässä ohjeet:



1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän tulee valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun tulee kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.


11 asiaa minusta

-Oon 12-vuotias
-Oon hulluna Jouluun
-Kuuntelen joka päivä musiikkia
-Kuvaan Canon EOS 1100D järkkärillä
-Mulla on 3 isosiskoa
-Rakastan kosmetiikkaa
-Hamstraan meikkejä :D
-Mulla on tosi monta parasta kaveria
-Mulla on nokia lumia 520
-Harrastan laskettelua
-Haluaisin isona kosmetologiksi



Haastajan 11 kysymystä

1. Mistä pidät itsessäsi? -
 Luonteesta ja siitä, että rakastan meikkejä :D
2. Minkä puhelimen omistat? - 
nokia lumia 520
3. Jos löytäisit maasta 100€ mitä tekisit? -
Menisin shoppailemaan
4. Unelma perhe? - 
Perhe joka rakastaa ja pitää huolen omista lapsistaan
5. Lempi tv-sarja? -
salkkarit ,simpsonit, UP, vampyyripäiväkirjat yms..
6. Mikä eläin olisit ja miksi? -
varmaan sisäkoira, jolla on hyvä omistaja
7. Soitatko mitään? -
en
8. Missä näet itsesi 10 vuoden kuluttua? - 
Oulussa asumassa :D
9. Lempiväri? - 
pinkki, lila ja kaikki värikkäät
10. Odotatko joulua? - 
TODELLAKIN :)
11. Mitä teet yleensä vapaa-ajallasi? - 
dataan, oon kavereiden kaa tai oon koiran kaa





11 kysymystä haastetulle

1. Mikä on parasta Joulussa?
2. Missä asiassa olet hyvä?
3. Onko sinulla eläimiä, mitä?
4. Mikä puhelin sinulla on?
5. lempielokuvasi?
6. Onko sinulla lävistyksiä, mitä?
7. Mikä on parasta ystävissäsi?
8. Onko koulussa kivaa?
9. Oletko hyvä koulussa?
10. Lempieläin, miksi?
11. Odotatko innolla Joulua?

Haastetut blogit

Laitan nämä varmaan huomenna :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti