24. heinäkuuta 2013

Wednesday

Tällä viikolla en oo tehnyy mitään kivaa mitä vois blogiin kirjotella :D Maanantaina ja tiistaina oon ollu vaan kotona, ollu ulkona, kattonu telkkaria, ollu tietokoneella ja urheillu. Tänään mun serkut ja niitten kaverit tuli käymään meillä. Siinähän se ilta meni grillatessa ja serkun kans voimistelussa pihalla :D Huomenna oon vaan kotona (porukat arkisin töissä), ja saan koko ajan vaa kattoo telkkarii ja löhöillä sängyssä :D Perjantaina me mennään äitin kaa käymään mökillä missä mun serkut on + niitten kaverit. Kari (isäpuoli) menee mun serkun kaa kalalle joten Kari ei voi tulla sinne mökille. Siellä me varmaa grillataan ja uidaan (: Ensviikolla vihdoin aion kyllä mennä Käylään kavereitten kaa, siis mulla on ihan pakko ! :D Koulun alkuunkaan ei oo enää ees hirveesti aikaa o; Onneks, koska ootan iha hirveesti, et koulu alkais jo :D Aion ottaa sit perjantaina kuvia, mut todennäköisesti laitan ne vasta lauantaina. Adios ! (:













Ei kommentteja:

Lähetä kommentti