28. heinäkuuta 2013

Awesome weekend!!!

Perjantaina mentiin äitin kaa mummon ja papan mökille, koska siellä oli mun serkut ja niitten kavereita. Siinähän se ilta meni uidessa, lettuja syödessä, kalastellessa ja veneilemässä. Oli kyllä tosi kiva käydä pitkästä aikaa veneilemässä. Siellä mä siis kävin mun serkun Iidan kaa ja sit yhden Niklaksen ja Tomaksen kanssa (: Ilta men itosi nopeesti ja sit me lähdettiinki jo :( Lauantaina, eli eilen olin kotona ja otin aurinkoa. Mun koululla ois ollu mun mummon suvun sukutapaaminen, mutta en jaksanu herätä ja lähtee sinne vaikka tarkotus oliki :D Tänään tehtiin muurikkalettuja pitkästä aikaa. Tiistaina meen Jonnan luo 2 yöksi jasit torstaina äitin kaa kylille. Pakko ostaa jotai koulujuttuja, ku kouluhan alkaa jo parin viikon päästä, jes! :o Käylään mulla on myös kyllä pakko joku päivä mennä kavereden kaa :D Adios ! (:
























Ei kommentteja:

Lähetä kommentti