25. tammikuuta 2014

It's going down



Täällä taas. Viime postauksien jälkeen oon taas alottanu treenamisen kesää varten. Koulukin on alkanu sujumaan hyvin, vaikeuksien kautta voittoon. Huomenna starttaa koulussa uimaviikko, eli käydään siis koko ensviikko koulun kanssa uimahallissa. Erittäin pitkältä tuntunut viikko päätty ihanan rentoon viikonloppuun.

Tänään pakotin itteni laittautumaan, jotta viittisin ees vähän kuvata tätä naamaa tuolla ulkona, mutta en kuitenkaan edes selvinnyt ulko-ovelle asti... Viime viikonloppuna äiti värjäsi mun hiukset ja oon ihan tyytyväinen lopputulokseen, ei liian vaalea eikä liian tumma. Tää teksti ei nyt oikeen luista, joten lopetteln tältä erää ja jatkan historian kokeeseen lukemista. Hyvää viikonlopun jatkoa toivottelee hyvin laiska, mutta onnellinen minä!

ps. Ihan näin arkena postauksien välit riippuu ihan täysin harrastuksista ja kokeista. Oon nyt päättäny panostaa, joten vaikka musta ei kuuluiskaan viikkoon, niin älkää säikähtäkö, sillä blogi on koko ajan mielessä vaikka postausta ei kovin usein tulisikaan. Aina ei vaan ehdi. Toivottavasti silti kerkeen mahd. usein tänne kirjottelemaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti