25. joulukuuta 2013

Sheinside + Joulu!

Heeeeeeeiii!!!


Maanantaina mulle saapu Sheinsidelta paketti, jossa tuli tää mun ihana valitsemani huppari!
Kiitos Sheinside tästä ihanasta hupparista ja yhteistyöstä! :) Kanttii käydä heidän sivulla, siellä on nytkin hirvee ale ihanien vaatteiden kera!


Eilen oli Joulu ja sain paljo kivoja lahjoja (teen niistä erikseen joku päivä videon). En ottanu juuri lainkaan kuvia, koska halusin vaan nauttia Joulun ihanasta päivästä. Heräsin jouluna joskus 12 jälkeen, hups :D tarkotus oli herätä jo ennen 10. Sen jälkeen söin ja katsoin telkkaria. Olin tietokoneella ja olin vaan. Menin joskus puoli viideltä suihkuun ja tein kaikkia maailman hoitoja kasvoihin. Sen jälkeen puin ja aloin katsomaan Vampyyripäiväkirjoja. Sitten syötiin ja menin uudestaan koneelle. Sitten alettiin avaamaan lahjoja, jeee. Kaiken hehkutuksen jälkeen olin normaalisti yöllä koneella ja pelasin thesims 3, jonka sain lahjaksi. En ees muista monelta menin nukkumaan :D moikka !



                                                                                           *vaate saatu blogin kautta

1 kommentti:

  1. Hi! :))
    Wonderful post! I like your blouse ;))
    Would you like to follow each other? Let me know, I'll follow you back immediatelly ;))

    Kisses and hugs,
    Marentora :)
    www.marentora-everdream.blogspot.com

    VastaaPoista