19. marraskuuta 2013

We're building it up

Aamulla meinasin jäädä oikeesti nukkumaan mun peiton ja ihanien tyynyjen sekaan Muistin kuitenkin, että menisin Annan luo heti koulun jälkeen. Syötiin, naurettiin, kateltiin ihania vaatteita polkashopista ja sheinsidesta ja käytiin ajamassa heidän ponilla, Tepolla Käydään vielä vähän saunomassa ja ehkä me kuitenkin tehdään huomiset läksytkin.


Huomenna on jo keskiviikko, eli ylihuomenna on jo yökoulu, jes Ollaan kaikki odotettu sitä innolla ja kohta se päivä jo koittaa. Aiotaan tyttöjen kaa valvoo koko yö ja koska meen sinä viikonloppuna Ouluun, niin nukun täynnä olevassa, eli HYVIN mukavassa linja-autossa. Todennäköisesti laitan kuulokkeet korviin + herätyksen, koska en muuten heräisi ollenkaan. Postausta Oulusta mulla tulee, koska aion käydä shoppailemassa + elokuvissa katsomassa nälkäpeli-vihan liekit siskon kaa


 Ensviikon maanantaina meillä on uskonnon koe, enkä oo vielä lukenut yhtään. Huominen on vaan aikaa lukea, koska nyt oon Annan luona, torstaina yökoulu ja oon koko viikonlopun Oulussa. Tai on mulla ehkä sittenkin aikaa lukea sunnuntai-iltana. 







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti