17. marraskuuta 2013

Something I want to wear in the winter

Löysin aivan ihanan idean tehdä tämmösen kollaasin mun lempivaatteista, jotka vois olla ihan kivoja mun päälle täksi talveksi. Onneksi päädyin eilen yöllä ettimään netistä ihania vaatteita. Nyt tiiän mitä haluun ettiä shoppailureissuilla ja mitä toivoa esim. jouluksi. Toivottavasti tykkäätte ja haluatteko nähdä näitä postauksia multa lisää?


Mikä oli näistä teidän suosikki ja onko teillä edes jotenkin samanlainen tyyli kun mulla? Ois kiva kuulla !
Itse kotiuttaisin nämä kaikki vaatteet enemmän kuin mielelläni mun vaatekaappiin!
       Vaatteet ovat H&M:n sivulta


2 kommenttia:

  1. Ihania vaatteita, mun silmää miellyttää varsinkin tuo ensimmäinen laukku ja valkoinen neule :-)

    http://fashioninmyheart-essi.blogspot.fi/

    VastaaPoista